- Rollbeskrivning och Dagliga rutiner
Detta gör vi:
Besvara samtal
Svara på mail i Kundo
Svara i Carlsbergs Konsumentforum (Frågeforum) via Kundo
Lägga in reklamationer i Power Apps
Skicka Jiffy (emballage) när vi önskar ta in produkt för analys
Skicka skälig ersättning för reklamationer
Betala ut ersättning i de fall reklamationen orsakat skador i hemmet eller dylikt
Omedelbart meddela Kvalitet/Kommunikation om vi får in ett produktlarm
Lägga in produktnyheter/övrig bra info på vårt forum samt hålla forumet levande
Dagliga rutiner:
Öppna upp Kundo, Power Apps, ClearOn, Konsumentbudgetfilen, Produktkatalog
Besvara mail i turordning – äldst först
Lägg in eventuella reklamationer i Power Apps
Gå in i Sharepoint och hantera pågående samt nya ärende via forms
Öppna upp ClearOn och budgetfilen och genomför utbetalning av kuponger
Säkerställ om du behöver skicka Jiffy (emballage)
Håll koll på ärenden under följ upp i Kundo
Håll forumet levande
Måndag-Fredag – uppkopplad på telefon 08:30-10:30