Carlsberg

- Kundo

Uppdaterad

Denna sida innehåller:

  1. Allmänt
  2. Taggar
  3. Be om hjälp

Hur konsumentservice anväder kundo:

Allmänt

  • Se till att ha konsumentservice@carlsberg.se , Carlsberg Sveriges Frågeforum samt Carlsberg KB (kunskapsbanken) ibockat

  • Besvara mail och inlägg uppifrån och ner

  • Färdiga svar i mail/forum – Använd dig av dessa. Säkerställ även att de är uppdaterade samt korrekta

  • Följ upp – Säkerställ att inläggen inte ligger för länge/glöms bort

 Taggar

Be om Hjälp

  •  Använd dig av denna funktion istället för att vidarebefordra eller fråga en kollega via Teams.

 


  • När du skickat iväg frågan måste du svara kunden. Använd färdigt svar - "Berörd Avdelning". Mailet hamnar sedan under "För Uppföljning"

  • När du fått svar på Frågan hamnar mailet i inkorgen under "Högsta Prioritet"

warning Created with Sketch.