Carlsberg

- Rollbeskrivning och Dagliga rutiner

Uppdaterad

Detta gör vi:

  • Besvara samtal 

  • Svara på mail i Kundo

  • Svara i Carlsbergs Konsumentforum (Frågeforum) via Kundo

  • Lägga in reklamationer i Power Apps

  • Skicka Jiffy (emballage) när vi önskar ta in produkt för analys

  • Skicka skälig ersättning för reklamationer

  • Betala ut ersättning i de fall reklamationen orsakat skador i hemmet eller dylikt

  • Omedelbart meddela Kvalitet/Kommunikation om vi får in ett produktlarm

  • Lägga in produktnyheter/övrig bra info på vårt forum samt hålla forumet levande


Dagliga rutiner: 

  • Öppna upp Kundo, Power Apps, ClearOn, Konsumentbudgetfilen, Produktkatalog

  • Besvara mail i turordning – äldst först

  • Lägg in eventuella reklamationer i Power Apps

  • Gå in i Sharepoint och hantera pågående samt nya ärende via forms

  • Öppna upp ClearOn och budgetfilen och genomför utbetalning av kuponger

  • Säkerställ om du behöver skicka Jiffy (emballage)

  • Håll koll på ärenden under följ upp i Kundo

  • Håll forumet levande 

  • Måndag-Fredag – uppkopplad på telefon 08:30-10:30


warning Created with Sketch.