Carlsberg

- Reklamationer - PowerApps & Sharepoint

Uppdaterad

Skapa Konsument-reklamationer

  • Länk till PowerApps

  • Lägg in reklamationen via ”Skapa konsumentreklamation” i PowerApps

  • Fyll i all information i formuläret. Bilder/filer behövs inte bifogas i detta skede

  • Efter att du sparat reklamationen lägger den sig under ”Konsumentreklamtioner” i Sharepoint under pågående

  • Om produkt ska tas in för analys följ process enligt Skicka Jiffy  samt bocka i ”skicka Jiffy” i Sharepoint

    • Skriv även en kommentar överst i K_Kommentar "Skicka Jiffy"

    • När jiffyn är skickad ändrar du kommentaren till "Skickat Jiffy dagens datum"

  • Om bild finns, bocka även i ”Bild finns” i Sharepoint samt ladda up bild i ärendet

  • Om kompensation skall skickas ut följ process Skicka Kuponger och avsluta därefter ärendet i Sharepoint

  • Obs! Avser reklamationen en produkt inhandlad på Systembolaget hänvisar vi konsument till Systembolaget. Se färdigt svar i Kundo

warning Created with Sketch.