- Kundo
Denna sida innehåller:
Hur konsumentservice anväder kundo:
Allmänt
Se till att ha konsumentservice@carlsberg.se , Carlsberg Sveriges Frågeforum samt Carlsberg KB (kunskapsbanken) ibockat
Besvara mail och inlägg uppifrån och ner
Färdiga svar i mail/forum – Använd dig av dessa. Säkerställ även att de är uppdaterade samt korrekta
Följ upp – Säkerställ att inläggen inte ligger för länge/glöms bort
Taggar
Alla mail ska taggas med 1, 2 eller 3 taggar. Se hur du taggar i Konsumentservice taggstruktur
Be om Hjälp
Använd dig av denna funktion istället för att vidarebefordra eller fråga en kollega via Teams.
När du skickat iväg frågan måste du svara kunden. Använd färdigt svar - "Berörd Avdelning". Mailet hamnar sedan under "För Uppföljning"
När du fått svar på Frågan hamnar mailet i inkorgen under "Högsta Prioritet"